Kako zaustaviti masturbiranje: 6 savjeta i trikova

Masturbacija je normalan dio seksualnog izražavanja. Može ublažiti stres i pomoći osobi da utvrdi u čemu se seksualno uživa. Ako postane kompulzivan, to može postati problem. Ako je to slučaj, postoji mnogo načina na koji osoba može prestati masturbirati.

U većini slučajeva, masturbacija je normalna seksualna praksa koja ne uzrokuje fizičku ili emocionalnu nevolju.

Međutim, to može postati problem ako se negativno miješa u život osobe.

U donjim odjeljcima raspravljamo o tome zašto bi moglo biti korisno zaustaviti masturbiranje, kako se zaustaviti i kako prepoznati kada to može postati problem.

Zašto prestati?

U nekim slučajevima, masturbacija može dovesti do negativnih emocija ili ometati određene aspekte života osobe.

Na primjer, ako osoba ograničava njihovu interakciju s drugima ili promašaji rade na masturbiranju, možda je vrijeme da razmislite o tome kako prestati masturbirati.

Iako je neuobičajena, česta masturbacija može uzrokovati iritaciju kože i oteklina penisa.

Kad je to slučaj, možda će biti potrebno zaustaviti masturbiranje kako bi se olakšala simptomi.

Kako se zaustaviti

Ako masturbacija postaje problem, postoje strategije i tehnike koje će pomoći osobi da zaustavi.

Kombinacija tehnika može biti korisna, uključujući sljedeće:

1. Izbjegavajte pornografiju

Izloženost pornografiji može pokrenuti želju za masturbiranjem.

Ljudi koji žele prestati masturbirati trebali bi izbjegavati pornografske filmove, slike i web stranice. Ako osoba može postaviti barijeru između sebe i pornografije, to im može pomoći da prekinu naviku.

Sada je vrlo lako pristupiti pornografiji u samo nekoliko sekundi. Međutim, ljudi mogu pokušati ograničiti svoj pristup pornografiji pomoću filtera na elektroničkim uređajima koji blokiraju određene vrste sadržaja, poput pornografskog materijala.

Iako osoba može deblokirati takve web stranice, uzimanje vremena za to može im dati vremena da povratiju kontrolu nad njihovim impulsima i dopusti poriv da prođu.

2. Ostati aktivan

Osobi može biti korisno pronaći načine da zauzima svoje vrijeme koje ne pokreće želju za masturbiranjem.

Pronalaženje prodajnih mjesta za oslobađanje energije može zamijeniti vrijeme provedeno masturbiranje. Ljudi mogu razmotriti uzimanje novog hobija ili učiti novu vještinu, poput učenja glazbenog instrumenta ili isprobavanja novog sporta.

Razvijanje novih ciljeva može pomoći osobi da preusmjeri svoju energiju i pronađe uzbuđenje i ispunjenje u drugim stvarima.

Također može biti korisno utvrditi kada je poriv za masturbiranje najveći i planirajte druge aktivnosti za to vrijeme.

3. Potražite stručnu pomoć

Kad masturbacija negativno utječe na život osobe, možda će biti korisno potražiti savjet od mentalno zdravlje Profesionalni koji se specijalizirao za ljudsku seksualnost.

Moguće je da su dodatna pitanja, poput opsesivno kompulzivni poremećaj, su temeljni problem. Razgovor s terapeutom ili psihologom koristan je za rad kroz negativne osjećaje i naučiti strategije modifikacije ponašanja kako bi se zaustavio masturbiranje.

U Američko udruženje odgajatelja, savjetnika i terapeuta Ponudite resurse za pronalaženje pomoći.

4. Provedite više vremena s drugima

Neki ljudi mogu masturbirati jer se osjećaju usamljeno ili nemaju ništa drugo za ispuniti svoje vrijeme.

Provođenje manje vremena sama smanjuje mogućnosti masturbiranja. Provođenje vremena s drugima ne samo da će zadržati osobu zauzetu, već bi moglo preusmjeriti i njihov fokus.

Postoji nekoliko načina za smanjenje samoće. Ljudi se mogu sastati s prijateljima ili obitelji, pohađati predavanje ili se pridružiti teretani kako bi ostali društveno angažirani s drugima.

5. Vježbanje

Vježba je učinkovit način i niže napetosti i pozitivno fokusiranje energije.

Aktivnosti poput trčanja, plivanja i dizanja utega mogu ojačati tijelo i oslobađanje endorfina koji promiču osjećaje blagostanja.

Osjećaj sretnije i opuštenije može smanjiti poriv za masturbiranjem.

6. Pronađite grupu za podršku

Kad je masturbacija kompulzivna, to bi moglo biti posljedica različitih razloga. Na primjer, to može biti zbog:

    Međutim, podrška pouzdane skupine ljudi može biti od pomoći nekim ljudima da uguše naviku. Pronalaženje grupe za podršku može im dati prostor koji im je potreban za izražavanje zabrinutosti i razvijanje pozitivnih strategija suočavanja.

    Kad osoba otvoreno govori o izazovima s kojima se suočavaju, drugi im mogu pomoći da se osjećaju potvrđeno. To može umanjiti bilo koji osjećaj krivnje ili sramote povezane s kompulzivnom masturbacijom.

    Nuspojave

    Masturbacija obično ne uzrokuje nuspojave.

    Međutim, ako je masturbacija kompulzivna, konstantna ili snažna, može uzrokovati sljedeće nuspojave:

      Mitovi koji masturbacija uzrokuje sljepoću ili neplodnost nisu istiniti.

      Kada je masturbacija problem?

      Masturbacija postaje problem ako negativno utječe na osobu ili utječe na druga područja njihovog života.

      Na primjer, ako se počne miješati u njihovu sposobnost orgazma ili imati seksualne odnose s partnerom, možda bi bilo vrijedno riješiti naviku.

      Pripunjeno ponašanje

      U nekim slučajevima masturbacija može biti kompulzivno seksualno ponašanje.

      Kompulzivno seksualno ponašanje uključuje intenzivnu i ponavljajuću preokupaciju seksualnim nagonima, maštarijama i ponašanjem.

      Vrijedno je napomenuti da to nije isto što i visoki seksualni pogon.

      Kompulzivno ponašanje uzrokuje psihosocijalne probleme ili nevolje. Zbog toga je osobi teško uživati u ponašanju.

      Kad je masturbacija prisila, to je pitanje mentalnog zdravlja. Prema izvješću o studiji slučaja u Časopis za psihijatriju, Kompulzivna masturbacija obično je ili uvjet za kontrolu impulsa ili vrsta seksualne disfunkcije.

      Osjećaji krivnje

      Za neke ljude masturbacija također uzrokuje osjećaje intenzivne krivnje.

      Jedna studija u časopisu Seksualna medicina, koji je uključivao 4.211 muškaraca koji su prisustvovali ambulantnoj klinici za seksualnu medicinu, otkrili su da je 8.4% muškaraca prijavilo je osjećaj krivnje nakon masturbiranja.

      Svi sudionici ispunili su upitnik i strukturirani intervju o njihovoj učestalosti masturbacije i povezanih osjećaja.

      Osjećaji krivnje također mogu dovesti do drugih pitanja. Na primjer, viša razina krivnje bila je povezana s povećanom uporabom alkohola, što može uzrokovati druge probleme mentalnog i fizičkog zdravlja.

      Sažetak

      U većini slučajeva masturbacija je normalan dio seksualnosti. Frekvencija masturbacije uvelike varira od osobe do osobe, a ne postoji “normalna” frekvencija.

      Međutim, ako se masturbacija počne miješati s drugim dijelovima života osobe ili počne izazivati nevolje, moglo bi biti korisno zaustaviti ili smanjiti učestalost.

      Postoji nekoliko načina za zaustavljanje masturbiranja, uključujući izbjegavanje pornografije i fokusiranje na druge aktivnosti. Međutim, ako netko sumnja da ima problema sa seksualnom prisilom, najbolje je potražiti profesionalnu pomoć.

      Komentiraj